fredag 26. juni 2015

Ferie - fra hva, eller til hva?

Det har vært lite fokus på håndarbeid på denne bloggen de siste månedene - det kommer det til å bli gjort noe med nå.

Jeg har "oppstartsdilla"!

Har startet flere nye strikketøy de siste ukene, kjøpt garn til flere prosjekter, og i kveld blitt litt hektet på litt hekling.... hadde jeg bare funnet igjen heklekroken min...

Dette er hva som kan komme til å komme på bloggen etter hvert:
Loppa - jakken mangler halvt erme og knappestolper.
Next year in Lerwick - jakke til Shetlandsturen - ikke startet ennå, kun garnkjøp.
Cirkels of the Sun - Mystery Kal - innkjøp av ny heklekrok i morgen.
Tour de Fleece - spinning samtidig med Tour de France. Har ikke planlagt mengde og teknikker ennå. Har alt for mye å velge i...
Bella kjole- en ferdig og en til på pinnene.
Regal Purple Jacket - denne er kommet fram igjen etter å ha vært i eksil en stund. Mangler bare ermer.
Gyda - lagt opp til ryggstykket, men denne får hvile litt.
Dominoteppe - strikkes i flerfarget Kauni - bil og pausestrikketøy.

+ småting som sokker, kluter og hva annet jeg plutselig bare må gjøre...

Det er endelig bra at jeg startet ferien i dag!!!

1 kommentar:

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!