søndag 3. januar 2016

Varme føtter, igjen

Det kan se ut som om jeg strikker mye, i hvertfall ut fra respons på facbook, instagram og blogg...
Men sannheten er vel at jeg starter mange prosjekter samtidig, bruker lang tid, og i perioder blir mange ting ferdigstrikket og vist fram samtidig. I dag har jeg ferdige sokker! Ja, de var ikke strikket nå nettopp da. Påbegynt en gang i sommer, ferdig 2. juledag, ravelry og blogg i dag.
Men sånne sokker blir det aldri for mange av!
Som strikkeprosjekt er de perfekte. Trenger ikke oppskrift, selvmønstret garn gjør det passe interessant å strikke, perfekt til veskestrikketøy, busstrikk, ventestrikk, snakkestrikk og vanlig strikk.
Regia, Arne&Carlos farge (mistet fargenummer), pinner 2,5 mm - min favoritt! Størrelsen ble en liten herre.

1 kommentar:

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!