onsdag 20. august 2014

Opprydding og klargjøring

Jepp, det har vært en liten opprydding og klargjøring av bloggen i kveld/natt. Plutselig har bloggelysten kommet, hvorfra er umulig å si, men det vil komme sporadiske skriverier og bilder framover.

Jeg har hatt en fin sommerferie med mange opplevelser, og i dag en førstedag på arbeid etter 4 uker ferie - veldig godt å komme i gang. Det er så mye spennende som skjer der!

Strikkelysten har absolutt rammet meg i ferien, det samme med leselysten, så nå gjelder det bare å samle noen tråder og bilder så kommer det blogginnlegg om litt av hvert. Gleder meg til å ta fatt!

 
 

Fine farger, ikke sant? Dette skal bli jakken/kofta "Loppa" som Ann Myhre har designet. Strikker sjelden med flere farger, men har som mål å forbedre ferdighetene i så måte. Var heltent på Toris "Lerwick", men "Loppa" synes mer overkommelig så langt. Har så vidt startet med halskanten, og denne gangen går jeg for farger som ikke er helt meg, men de er så fine sammen. Spent på hvordan de vil fungere i mønsteret - gleder meg. Selvsagt er ikke fargene på bildet riktige - de blå er lys og mørk lilla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!