fredag 3. juli 2015

Tour de Fleece 2015 - planer

Så nærmer det seg startskuddet for Tour de France og Tour de Fleece. To sider av samme sak, for meg. Tour de France er nesten det eneste jeg må se av sport på sommeren, men det må jeg få med meg! Så spennende å følge de to norske, Kristoff og Hagen, men også resten av syklistene, lagene, trøyene og poengene. Dessuten er det et vakkert landskap de sykler gjennom - her er det jo meldt regn - og jeg kan innbille meg at jeg er i Frankrike.... Tour de Fleece er spinneverdens svar på Tour de France - vi setter oss mål, har lag og konkurrerer for artighet. Når det klatres i fjellene, vi spinner noe vanskelig, når det er lange distanser, vi spinner noe enkelt, når det er hviledag, vi hviler, og når det er spurt, vi virkelig spurter for å klare våre mål...

Jeg har vært i fiberlageret og rotet. Fant mye forskjellig der... Men altså, mitt mål for årets Tour de Fleece er: kjedetvinne ferdig det jeg har på spolen - spinne en flette med Polvarth fra Marianne (kjedetvinne?) - jeg fant også to forskjellige påbegynte håndteinprosjekter som jeg skal fortsette med. Håndteinprosjektene vil nok ikke bli ferdige, men jeg har som mål å spinne på begge og kanskjekomme halvveis på et av de?

Dette er for meg alt for ambisiøst, men nå er det skrevet.... Klarer aldri fullføre, men det er artig like vel!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!