mandag 12. september 2016

Podcast? Ja, ingen ting må være uprøvd

De av dere som er innom bloggen min, vet at jeg liker å prøve nye ting. Det være seg nye mønster, eller garn, teknikker, spinning, fotografering og mer til. Ja, at jeg liker å leke, og å lære.

Nå har vi endelig gjort det vi har snakket om lenge! Heidi, http://garngalskap.blogspot.com, og jeg har laget en strikkepodcast!!!

Nå er den på youtube og vi er kjempespente! Vi hadde det kjempeartig når vi laget denne, men det ble masse tull til å begynne med. Vi forsøkte filme oss selv, men da lo vi alt for mye....

Dette er nå første episode av Marit og Heidis strikkepodcast, med lyd! Vi har fått god hjelp til å legge noen bilder i videoen, slik at du ser noe av det vi snakker om. Læringskurven er stupbratt både på framføring og alt det tekniske, men vi håper øvelse gjør oss bedre etter hvert.

Link til video på youtube: http://y2u.be/OvSP7aQbG2k 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!