mandag 19. mai 2014

Sock Madness 8 #4

Da lyktes jeg faktisk å gå videre enda en runde i Sock Madness. Dette skulle ikke bli lett, men jeg karret meg til en 17 plass, av 18.
Sokkene var litt krevende å strikke. Leggen var veldig tidkrevende og kjedelig og strikkefastheten måtte være ulik på de forskjellige delene av sokken. Strikket først flettebiten rundt ankelen, deretter skulle masker plukkes opp og leggen strikkes . masse trådfesting - og så plukke opp nye masker og strikke foten.
Garn: Arvetta i grå og lilla.
Pinner: strømpepinner 2,5 - 3 og 3,5 mm.



Neste runde blir sikkert siste for min del. Av de 18 går bare 7 videre, og med mitt tempo og reduserte strikketid, blir det alt for krevende.

Likevel - Sock Madness har vært flott i år! Mange fine mønstre, lært nye teknikker, utfordret tålmodigheten... og blitt utfordret til enda en ny samstrikk/hurtigstrikk :) Spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!