fredag 7. april 2017

Klar for påske!

Jeg klager stadig over lite strikketid, men denne uka kan jeg virkelig ikke klage! Tur/retur Oslo med tog, samt todagers konferanse. 

Ja, jeg har delvis strikket på konferansen, selv om det var jobb. Jeg er mye bedre til å konsentrere meg og lytte, hvis hendene får være opptatt med noe. For det meste skriver jeg notater, men ikke alle tema som er notatnødvendige - da strikket jeg. 

Enkle sokker i fargerikt garn, og bare rettstrikk - trenger ikke se på engang, men det blir fine sokker synes jeg!
Garn: Opal Fresh & Jucy, farge 9364 süber Schokotraum, fra garnbutikken Fortuna.
Pinner: 2,5 mm, carbon strømpepinner.
La opp 64 masker, Fish Lip Kiss Heel, feller 4 masker i kile etter hæl, for å få 60 masker i foten. Liker at sokkene sitter godt rundt foten.

Sokkene er ikke helt like, men nært nok for sokker til meg selv. Nå er jeg klar for de siste turene på snø for denne vinteren, og jeg håper det blir litt mer sol. Hjemmepåske og jobbepåske for min del - men det blir tid til strikking, gjester og kanskje videoopptak til podcasten Garngleder! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!