fredag 13. juli 2018

Sommergleder

Det er så mye å glede seg over når det er sommer! Sol og varme trenger vi nordboere, det gjør oss glade og vi får snakket enda mer om vårt favorittema: været! Ingen snakker mer om været enn nordmenn sies det, og det er sikkert riktig. Vi er avhengige av været på mange vis. Nok nedbør, for lite, for mye, snø, kulde, vind og mer.
Nå er det i vår del alt for lite nedbør! For min egen del er det greit nok, ikke engang ugresset vokser så mye nå..., men for de som har dyr eller driver matproduksjon på annet vis, er det nå vanskelig. Dette bekymrer meg veldig, men dette skal ikke handle om bekymring.

Det er ferietid og noen har kjøpt feriegave til meg! Jeg er så heldig! Beste Oda barnebarn har kjøpt gave til meg, og hun traff midt i blinken! Se så fint krus! Både gult og med sauer 🐑🐑😍
Dette blir det trivelig å drikke kaffe av, når sola skinner på meg og strikketøyet!


Ellen kom også med overraskelse.... en strikkebag, sockbag, fra Mrs. Brown's Bags! Så gøy! Selv har jeg kjøpt noen herlige hesper fra Garnsurr som sammen med Tilia skal bli et nytt Stephen West sjal. 
Vet ikke når jeg skal starte bruke alt dette, nå skal jeg bare nyte synet av det. Glede meg over familie, omtanke, farger, planer, sol og jordbær! Kan sommer bli bedre enn nå? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!