tirsdag 9. august 2016

Garnsuvernirer

Omtrent alle steder du reiser, finnes det garn, ulike produsenter og kvaliteter, men tross alt garn!

Vi har nå vært en uke i Kroatia, nærmere bestemt Pula på Istrahalvøya. Vakkert område, by og folk!

Ellen sjekket litt og fant ut at det skal være to butikker i sentrum som har garn, men vi fant bare en. Den fant vi først etter mye leting, og så var den stengt. Vi kom 5 minutter for sent - butikken stenger mellom halv 2 og 5. Det er mye å se på og gjøre i byen, så klokka 5 var vi på plass utenfor butikken igjen. Noe spennende måtte den jo ha?

Spennende? Tja, kanskje ikke, men jeg plukket litt med meg, selvfølgelig...
Det er mye akryl. Det trenger jeg ikke kjøpe. Men litt strømpegarn og annet ullgarn, bambus og flerfarget bomullsgarn. Garnet var produsert i Tyrkia, Kroatia og i Slovenia. Artig å kjøpe! Ikke sikkert noe blir strikket av, men dette er min form for suvernirer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!