mandag 18. november 2013

Julemessehelg i Husflidslagets regi

Det lokale husflidslaget arrangerte julemesse i helga, og for ei helg! Det finnes så mange damer og herrer i denne kommunen som produserer så masse flott! Kvaliteten på produktene er det ikke noe å utsette på!
En liten rundtur på messa i bilder:
Oversikt over lokalet. Ingvilds flotte kjoler, puter og lysposer i front.
Jannes nisser, votter og luer med mer.
Min gode venninne Bente og hennes søm og quiltesaker. Sjekk innom bloggen hennes her.
Hvem faller ikke for Knerten? Gunnar lager også sopelimer og andre småting.
Einar gir sine treprodukter en silkemyk og vakker overflate. Jeg har nå flere av hans ting og brettet i midten ble med hjem til meg i går. Anbefaler hans kaketiner, matbokser og bedningskorger - vakre!
Bentes strikketøyposer - måtte jo ha en sånn til juleprosjektet mitt :)
Anders dreier og bearbeider tre, mens Margit maler og dekorerer. Etter denne helga må Anders lage flere kniver også!
Hva er vel julemesse uten julenisser?
Dette kan en vel si er masseproduksjon av selbustrikk! Lurer på når Elisabeth sover....

  
Dette ble bare noen av bildene jeg tok. 20 utstillere med masse flott, samt salg av kaffe, kaker, smørbrød og middag, gjorde helgen både travel og trivelig!

Heldigvis hørte jeg messekomiteen si det blir julemesse i november neste år også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!