tirsdag 26. november 2013

Prosjekt nr. 1

Her går det ikke i strikking, gitt. Etter at vi flyttet i sommer er det blitt strikket mindre og mindre, og i hvertfall ikke hjemme. Huset vi flyttet til er mindre, og derfor færre møbler, og min utslitte buesofa ble kassert. Og det var jo i den all strikking foregikk! Krølla sammen i sofaen med alt innen rekkevidde. iPad, strikketøy og ekstra garn, mønster, TV med bakgrunnsmusikk eller no' og helt sikkert enda et par påbegynte strikketøy - bare for å ha noe å veksle i.

Det strikkes jo litt nå også, men bare på besøk hos andre, i bilen, eller på Fortuna. Det sier seg selv at ting ikke blir ferdige.

Derfor er nå prosjekt nr. 1 å finne ny strikkekrok hjemme! Stor mulighet for ommøblering, samt innkjøp av nytt møbel. For jeg må jo ha egen strikkekrok som passer meg, meg og bare meg!

På pinnene nå er en Sinnasaujakke - bare en knappestolpe igjen. Et erme til en teststrikk for Linda Marveng, et par barnevotter, en Meldalsgenser - bare en og en halv mønsterrapport igjen, et sjal til Bente, og x antall sokkestrikketøy. Arbeidsledig, nope!

Ingen bilder av strikketøy nå. Forhåpentligvis blir ting ferdig.... snart....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!