torsdag 1. januar 2015

Nytt år og blanke ark

Ånøya i Melhus - formiddagssol og regnbyger.

Med mange gode ønsker for det nye året, ender en gjerne opp med å sette seg forsetter, som i hvert fall ikke jeg klarer holde, eller blir veldig opptatt av å dele det som har skjedd i året som nettopp er over.
Her får du nesten ikke noe av delene... Av forsetter har jeg ingen, eller hvis det skal være et forsett i 2015 så må det bli å være litt mer aktiv, hvert år. Og, jeg føler jeg starter på blanke ark. I november fikk jeg litt trøbbel med pcen, nå husker jeg ikke hva, men jeg måtte slette noen programmer og rydde litt på disken. Ryddet vel nok, kan en si. Slettet unna det jeg trodde kunne slettes, og fikk den ene meldingen etter den andre opp om å bekrefte sletting. Endte med å sette maskina tilbake til fabrikkinnstillingene og mistet dermed alle bilder, strikkeoppskrifter, studiedokumenter, og litt til... Strikkeplaner finnes det nok av, de kommer i bloggen når de er klare til deling. Jeg ble ikke helt ferdig med Odas Astridjakke fra Hifa til jul, men den er nå ferdig strikket. Mangler et par maskinsømmer før festing av knappestolper og knapper. Noen sokker er strikket og et sjal er på pinnene akkurat nå. Men det viser seg vel at jeg har veldig mange påbegynte prosjekter liggende. Hva som skal skje med de, og når det skal skje, er uvisst. Har ingen direkte plan for gjennomføring - selverklært lyststrikker! Har fått en liten utfordring fra Thea - #spin15i15 - her er jeg i tenkeboksen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!