fredag 2. januar 2015

#spin15in15

Jeg er helt umulig når det gjelder utfordringer. Klarer ikke stå i mot - nope.

Flere av mine spinnevenner er nå med på #Spin15in15. Utfordringen er å spinne i 15 minutter hver dag i hele 2015. Tror ikke jeg klarer det, men starter 2015 med stor spinneglede og mot! Vi deler bilder på Instagram og tagger de #Spin15in15 - det er veldig artig å følge venners spinning, men også medspinnere over hele verden. Det spinnes på rokk og håndtein, med ull, angora, silke og annen fiber, i flerfarget og ubehandlet fiber - uendelig mange spennende variasjoner. Om jeg ikke fullfører, kan jeg i hvert fall bli inspirert av andre i hele 2015.

Jeg har startet på en flette Malabrigo Nube på håndtein. Dette kan ta lang tid og jeg kommer nok til å bytte på og spinne på rokken noen dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!