søndag 11. januar 2015

#Spin15in15 - dag10

Litt spinning hver dag så langt i 2015.
Ja, det er dag 10 av 365, og jeg har ikke kommet så langt, men jeg har spunnet ferdig 1/2 flette Malabrigo Nube på rokken og litt på håndtein i tillegg.
Var uheldig å ødela en av håndteinene denne uka - det går hardt for seg, men har en til i samme vekt som jeg skal fortsette med.
På rokken er jeg nå akkurat ferdig med ca. 50 gram Nube, av totalt 200 gram. Utgangspunktet var hvit Nube som vi farget oransje på en strikkekafe på Fortuna i desember. Det ble en flott farge med litt fargespill. Alt er gjennomfarget, så det er bare nyanser av oransje - lekkert! Oransje er min farge for tiden...
Spinner ganske tynt og skal kjedetvinne etter hvert.
- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!