mandag 3. januar 2022

Adventsmysteriestrikk fortsetter....

 I et tidligere innlegg skrev jeg om mamma og min sin samstrikk av adventsmysteriet til videopodcasten "Bare en maske til", et sjal designet av Gro Tveitstøl.

Mysteriesamstikken er jo over for lengst, det var jo et adventsprosjekt, men for mamma og meg er dette et litt lengre prosjekt. Vi strikker litt hver uke, både sammen og hver for oss. Artig å ha en slik utfordring og et felles prosjekt sammen med mamma.

I helga møttes vi igjen til litt felles strikketid, og jeg fikk tatt noen bilder. Mamma strikker i blåfarger og jeg i gul/brunt, men vi har samme garn, Holst Supersoft. Nå er vi kommet ganske likt langt, og holder på med del 4 av 7 (8). Nesten halvveis, og vi tar oss god tid. Før påske bør vi klare være ferdig!



Begge har vi noen "skjønnhetsfeil" i mønsterstikken, men det gjør ingen ting!

Gro Tveitstøl har nettopp publisert mønsteret digitalt på Ravelry, og du kan se bilder av ferdige sjal og kjøpe mønsteret, som har fått navnet Iben sjal. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad for kommentarer eller en liten hilsen!